Okrutny eksperyment na człowieku. Wyniki za 30 dni.

 
Święta, przygotowania, gotowanie, prezenty…. Ja w tym całym gwarze jednak nie zapominam wciąż o tym co się dzieje w mojej blogowej rzeczywistości i spieszę do Was z moim nowym pomysłem 🙂
 
Zbliża się Nowy Rok i wielkie zmiany… Tak, tak jak co roku. Ja swoje planuję rozpocząć właśnie od bloga, o szczegółach dowiecie się trochę więcej przy okazji noworocznych postanowień za tydzień. Są jednak czasami takie rzeczy, z którymi nie da się czekać… i myślę, że każdy językowy maniak mnie świetnie zrozumie! 
 
Otóż od pewnego czasu przekopywałam Internet w poszukiwaniu opinii i porównań dwóch bardzo znanych i lubianych kursów językowych – Pimsleur i Assimil. Po przeczytaniu setek komentarzy, postów, opinii – tych pozytywnych, jak i negatywnych, uznałam, że muszę spróbować sama. Kupiłam i po prostu nie mogłam czekać… To było silniejsze ode mnie 🙂
 
 
 
21 grudnia rozpoczęłam 30-dniowe wyzwanie językowe z Pimsleurem i Assimilem. 
Oto szczegóły:
  • Uczę się dwóch języków, z którymi nigdy nie miałam do czynienia – hiszpańskiego i portugalskiego
  • Na każdy z nich poświęcam 30 min dziennie, przez 4 tygodnie
  • Języka portugalskiego (brazylijskiej odmiany) uczę się z Pimsleura
  • Języka hiszpańskiego uczę się z Assimila
  • Wykonuję dokładnie zalecenia autorów, nie korzystam z żadnych innych materiałów, nie robię nic dodatkowo
  • Przerabiam jedną lekcję dziennie, bez powtórek, bez żadnych dni wolnych
  • Co tydzień zdaję Wam raport – opisuję wrażenia, problemy, wątpliwości.
  • Po 4 tygodniach przygotuję podsumowanie z komentarzem na temat każdej z metod, a także demonstrację moich umiejętności po tym czasie nauki.
 
 
Oczywiście zdaję sobie sprawę, że korzystając tylko i wyłącznie z jednego kursu przez 30 min dziennie nie nauczę się płynnie języka w miesiąc. Bardziej zależy mi jednak na zbadaniu, jak działają te dwie metody na „czystym gruncie”, czyli w przypadku, kiedy uczymy się języka zupełnie od zera i korzystamy tylko i wyłącznie z nich.
 
A Was moi drodzy proszę o wsparcie. To TYLKO miesiąc, czy AŻ miesiąc? 
12 uwag do wpisu “Okrutny eksperyment na człowieku. Wyniki za 30 dni.

  1. Hej:) ja jestem po anglistyce i iberystyce. Angielskiego, wiadomo, uczyłam się od podstawówki, ale hiszpański i portugalski musiałam opanować w stopniu B2/C1 w 3 lata:) Twój kurs to tylko miesiąc, może być ciekawie, życzę powodzenia! 🙂

    Lubię to

  2. Hej:) ja jestem po anglistyce i iberystyce. Angielskiego, wiadomo, uczyłam się od podstawówki, ale hiszpański i portugalski musiałam opanować w stopniu B2/C1 w 3 lata:) Twój kurs to tylko miesiąc, może być ciekawie, życzę powodzenia! 🙂

    Lubię to

Skomentuj

