Dutch Challenge Update! [VIDEO in Dutch & English]

Tylko miesiąc został do końca mojego wyzwania z niderlandzkim! Dlatego przyspieszam ostatnią prostą, żeby nie polec tuż przed linią mety :):) 

ZAPRASZAM NA NOWY FILM! 
Tym razem dwujęzycznie – pół angielsko, pół niderlandzko 


Only one month left till the end of my Dutch Challenge. That’s why I want to intensify my effort a bit, so that I wouldn’t fail at the finish line 



10 uwag do wpisu “Dutch Challenge Update! [VIDEO in Dutch & English]

  1. Trafiłem tutaj i pierwsze, co rzuciło mi się w oczy to Twoje zdjęcie, już je gdzieś widziałem, ciekawe gdzie, hmmmm, aaaaa… na profilu mojego nauczyciela od holenderskiego, Richarda :). Powodzenia!!

    Lubię to

  2. Trafiłem tutaj i pierwsze, co rzuciło mi się w oczy to Twoje zdjęcie, już je gdzieś widziałem, ciekawe gdzie, hmmmm, aaaaa… na profilu mojego nauczyciela od holenderskiego, Richarda :). Powodzenia!!

    Lubię to

  3. Hoi Ula,

    Ik heb jouw prachtige tweede Nederlandse video beluisterd, je hebt een goed begrijpelijke uitspraak met een zacht buitenlands accent. Alleen weinig kleine foutjes heb ik gevonden, maar ik kon ze zo niet onthouden. „The next” = „de volgende” of „het volgende”. Ik kijk uit naar volgende Nederlandse video's van jou! Ken je op de http://www.lingq.com – website onze podcast gesprekken van Silvia & Fasulye met transkripten? Die gaan over allerlei onderwerpen die betrekking op Nederland hebben. Silvia is een Nederlandse vrouw.

    Groetjes en nog veel plezier met je studie Nederlands!

    Fasulye

    Lubię to

  4. Hoi Ula,

    Ik heb jouw prachtige tweede Nederlandse video beluisterd, je hebt een goed begrijpelijke uitspraak met een zacht buitenlands accent. Alleen weinig kleine foutjes heb ik gevonden, maar ik kon ze zo niet onthouden. „The next” = „de volgende” of „het volgende”. Ik kijk uit naar volgende Nederlandse video's van jou! Ken je op de http://www.lingq.com – website onze podcast gesprekken van Silvia & Fasulye met transkripten? Die gaan over allerlei onderwerpen die betrekking op Nederland hebben. Silvia is een Nederlandse vrouw.

    Groetjes en nog veel plezier met je studie Nederlands!

    Fasulye

    Lubię to

Skomentuj

