Czytasz bloga Języki Kultura Świat? Niedługo będziesz musiał/a przestać!

Moi drodzy, ten post nie będzie o nauce języków, ale bardzo bym chciała, żeby każdy, kto chociaż raz na jakiś czas odwiedza mój blog go przeczytał.
 
Chcę zapowiedzieć parę zmian na blogu, które bez uprzedzenia mogłyby Was trochę zdziwić lub zdezorientować.
 
Po pierwsze, w najbliższym czasie blog zmieni swoją nazwę na uLANGUAGES (zostanie również utworzone przekierowanie na http://www.ulanguages.com). Jest to duża i ryzykowna zmiana, ponieważ część z Was kojarzy już pewnie nazwę Języki Kultura Świat i sama zdaję sobie sprawę, że w pewnym sensie cofam się do początków bloga, kiedy znów będę musiała pokazać kim jestem i czym się zajmuję, bo będę zupełnie nieznajoma nawet dla tych, którzy odwiedzali bloga Języki Kultura Świat.
 
Skąd więc taka zmiana?
Przede wszystkim z chęci rozwoju. Zauważyłam, że od kiedy piszę posty w obcych językach, odwiedza mnie coraz więcej osób z innych krajów. Chciałabym, żeby nazwa bloga nie brzmiała dla nich obco i zniechęcająco, żeby wiedzieli, że na tym blogu będą mogli znaleźć również coś dla siebie.
 
Kolejną sprawą jest to, że moja wizja bloga ewoluowała i moje wyobrażenie o nim trochę się zmieniło w ciągu tych prawie trzech lat.
 
No i wreszcie, chciałabym, żeby ten blog stał się trochę bardziej spersonalizowany. Opisuję w końcu MOJE przygody językowe, a dotychczasowa nazwa bloga przywodziła inne skojarzenia. Jak część z Was pewnie wie, nazywam się Ula, tak więc w nowej nazwie jest zarówno coś o mnie, jak i mojej pasji 🙂
 
Oprócz nazwy zmieni się także szata graficzna bloga. Jeśli chodzi o zawartość, wciąż, a nawet jeszcze bardziej, będzie to blog o językach obcych. Planuję pisać więcej postów w językach obcych, ale wciąż będzie tu dużo treści po polsku, bo przecież to najpiękniejszy język na świecie 🙂
 
Myślę jeszcze nad kolejnymi zmianami, ale chciałabym, żebyście mieli w tym udział. Chciałabym lepiej poznać Was – swoich czytelników i tworzyć swojego bloga właśnie dla Was. 
Dlatego proszę Was o wypełnienie króciutkiej ankiety. Zajmie to maksymalnie 2 minuty, a mi niesamowicie pomoże we wprowadzaniu kolejnych zmian 🙂
 
Link do ankiety: 
 
Oczywiście dział komentarzy jest również dla Was, więc możecie tam zawsze pisać, co na blogu się Wam podoba, a czego mu brakuje. 
 
Trzymajcie się i do zobaczenia już na uLANGUAGES :):) 

 

2 uwagi do wpisu “Czytasz bloga Języki Kultura Świat? Niedługo będziesz musiał/a przestać!

Skomentuj

